Translate :)

niedziela, 1 czerwca 2014

My fandomy

      Gratulacje dla najgorszej  bloger-ki świata , nie było mnie bardzo długo za co bardzo przepraszam muszę się wytłumaczyć .Ostatni czas minął mi bardzo szybko zazwyczaj jest tak że pod koniec roku uświadamiamy sobie że chcemy mieć pasek , tak jest i w moim przypadku  , dlatego ciągła nauka zajęła mi mnóstwo czasu , z czego nie zdawałam sobie sprawy , a najgorsze jest to że całkowicie zaniedbałam bloga , i za tymczasową nie obecność jeszcze raz was bardzo przepraszam .Wiem bardzo się rozpisałam ale nie na temat , temat oczekiwanego posta  miał zająć się moimi historiami  fandomów .Pomysł na napisanie mojego postu wpadł mi do głowy - kiedy  zaczęłam  czytać bloga , mojej  zaufanej przyjaciółki Korneli , którą w tym momencie gorąco pozdrawiam , tutaj macie link do jej bloga - Klik ♥ .


1)BELIEBER -Do tego fandomu należę od paru tygodni , można by powiedzieć że od nie całego miesiąca .
Justina poznałam będąc w pierwszej klasie , nie przepadałam za nim za bardzo , zaczęło to się poszerzać
gdy z każdej strony otaczały mnie hejty na jego temat  , muszę się przyznać też go hejtowałam  wszyscy do okoła zaczęli go obgadywać , upokarzać , podzierać jego plakaty .Mówili że miał  głos jak dziewczynka .
Ja też jak pisałam wyżej też go obrażałam jestem na siebie teraz wściekła obrażałam : nie znając go , to było żałosne .Dlatego teraz nigdy nie obrażał ludzi kiedy ich nie wystarczająco poznam .Justina pokochałam wtedy gdy zobaczyłam w telewizji reklamę nowego filmu  ,,Never say never '' który okazał się świetnym filmem , wtedy zaczęłam oglądać śmieszne momenty których jest mnóstwo na ,yt ' jego uśmiech to mój uśmiech , wszystkie jego piosenki były prze ze mnie wysłuchane .Z każdym dniem kocham go coraz bardziej, ile ja bym dała żeby spotkać się z nim <3.






 2)Lucynators 

Lucynators jestem dłużej niż Belieber .Należę do tego fandomu już rok czasu .Jak ją poznałam? hmm .
Nie miałam  tego w planie , na początku oglądałam jakiś film na yt i na dole był filmik ,, 100 pytać w 10 minut '' czy jakoś tak dokładnie tego nie pamiętam jak znajdę ten filmik to dam wam do tego link .
Zainteresowała mnie jej postać , i zaczęłam oglądać więcej tych filmików potem zobaczyłam jej aska  , bloga itp .Dzięki niej ten blog w tym momencie istnieje .Lucy to czternastoletnia bloger-ka i youtuberka , bardzo cieszę się że ją poznałam . Jest niska zbzikowana oraz kochana /Lucynatorsforever <3.


















Patrzcie co znalazłam <3.













3)Muchonators 

Muchonators  jestem już dwa miesiące .Angelika to wspaniała youtuberka , wszyscy ją kochają , nie będę o niej 
dużo pisać poleciła mi ją oglądać moja kuzynka , jednym słowem : CUDOWNA <3.







Tak jak mówiłam jest mało fandomów do których należę :) .Są wspaniali <3.


                                                      A WY DO JAKICH FANDOMÓW NALEŻYCIE ? :)

















1 komentarz:

  1. Nie należę do żadnego fandomu i dobrze mi z tym ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !
Za kazdy komentarz dziekuję ♥ !