Translate :)

niedziela, 15 czerwca 2014

Czego się boje ?.

  Hej moi drodzy dziękuję wam za ostatnie miłe komentarze w ostatnim poście i że było ich dużo , dla większości z was to nic ale dla mnie to dużo każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania dla was , jesteście kochani .Tak jak widać w nagłówku tytuł postu to ,,Czego się boje ? '' .Zastanawiam się czasem , czego się w życiu boję .Są rzeczy , są historie  które po prostu wspominam z korkiem w gardle .Dużo blogerek , youtuberek mówiło / pisało o tym czego się boi  , zainspirował mnie ten pomysł więc postanowiłam go napisać .Więc mnie nie można by nazwać ,,bojba'' , tak większość z moich znajomych myśli , bo ja nigdy nie okazuje tego że się boje , nie pokazuje strachu , ani lęku po prostu udaje odważną .Ogólnie nie chce rozpisywać się o mojej sztucznej odwadze , więc przejdźmy do rzeczy .

                                          Czego się boję ?


1) Boję się stracić ludzi , których kocham , boje się że kolejny raz może mi się to przydarzyć otacza mnie lęk .

2) Boję się samotności , boję się że mnie opuszcza , że zostanę z wszystkim sama , boję się kiedyś obudzić i zdać sobie sprawę że jestem sama , tylko sama .


3) Mam paniczny strach jeśli chodzi o pająki , wcale nie chodzi mi o takie mniejsze chodzi o dużo sierściowa-te pająki , czasem kiedy widzę jakiegoś pająka  potem  mam wrażenie że ten pająk mnie prześladuje że chce mi coś zrobić , naprawdę się boję. 

4) Głęboko chowam w sobie strach przed wojną , która przychodzi z czasem do mojego mózgu cicho 
i coraz bardziej przekonuje mnie o swojej słuszności .

5)Boję się przyszłości , wiem że nie każdy się boi ale  ja nie wiem co będzie za kilka lat , boję się .

6)Boję się nocy , ale ja lubię .

7)Boję się ognia .

8Boję się swoich emocji , bo naprawdę czasem nie wytrzymuję  .

                          A wy czego się boicie?