Translate :)

środa, 26 marca 2014

Wolałabyś/byś ?

Cześć!Co tam u Was słychać kochani?U mnie nie działo się nic ciekawego.Jak wiecie uwielbiam różnego typu tagi i postanowiłam dziś odpowiedzieć na ta pytania do tagu,którego tytuł jest powyżej.Pytania mam z internetu.Już kiedyś robiłam podobny tag,ale postanowiłam,że jeszcze raz zrobię.A co mi tam!


Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
*Z ułożonymi włosami,ale bez makijażu


Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
-rzęsy bo jak wiadomo , można kupić sobie doczepiane

Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
Trwałą ondulację.Lubię loczki :3

Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
Źle nałożonym podkładem-zawsze można go lepiej wklepać czy co tam się robi z podkładami.

Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?
Co roku jak już moja białą skóra się opali to i tak dziwnie to wygląda,a więc wybieram 2 odpowiedź.

Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Zależy jaki kolor i jak obcięte.Ale wolałabym jednak mieć źle obcięte,ponieważ zawsze można je spiąć i potem iść do fryzjera,aby to naprawił.

Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
twitter'a,ponieważ tam nie wchodzę i nie mam konta xd

Wolałabyś/byś teraz pokłócić się z kimś z rodziny czy z kimś ze znajomych ?
Ja jestem osobą,która rzadko się z kimś kłóci,a jak już z kimś to zawsze jest to ktoś z rodziny,a więc z kimś z rodzinny.

Wolałabyś/byś zabłądzić w ciemnym lesie czy w dzikiej puszczy ?
W ciemnym lesie.Może bym spotkała Slenderman'a?:D
A tak na serio to i tam i tam bym popuściła ze strachu.

Wolałabyś/byś spaść z huśtawki czy spaść z roweru ?
Z huśtawki.

Wolałabyś/byś przeżyć prawdziwą miłość czy spotkać byłego/byłą chłopaka/dziewczynę na wakacjach,na które pojechałaś/łeś ?
Przeżyć prawdziwą miłość.

Wolałabyś/byś żeby ktoś Cię boleśnie okłamał czy dał do zrozumienia,że jesteś dziwna/ny ?
Jestem dziwna,a więc jakby mi to ktoś powiedział prosto w twarz to bym to olała.

Wolałabyś/byś zawsze się uczyć czy przerwać naukę i być bezrobotną/nym ?
Człowiek całe życie się uczy,a więc wolałabym się zawsze uczyć.

Wolałabyś/byś zgubić swój portfel czy klucze od mieszkania ?
Zależy czy w portfelu bym coś miała.Ale jeśli bym coś miała to bym wolała zgubić klucze od mieszkania

Wolałabyś  zobaczyć swoją przyszłość czy przeszłość?
Przyszłość

Wolałabyś/byś polecieć do Tunezji czy do Grecji ?
Grecji.

Wolałabyś/byś pracować jako robotnik na budowie czy prawnik w kancelarii ?
Prawnik.

Wolałabyś/byś nie mieć przez miesiąc komputera czy telefonu ?
Komputera.

Wolałabyś/byś płakać z powodu złamanego serca czy z powodu,że się z kimś nieźle pokłóciłaś/łeś ?
Wolałabym w ogóle nie płakać.Ale jak już muszę wybrać to z powodu,że się z kimś pokłóciłam.

Wolałabyś/byś zobaczyć złotą rybkę czy wróżkę ?
Trudna decyzja.Ale niech będzie wróżka :P

Wolałabyś/byś stracić zaufanie do kogoś czy nigdy nie rozmawiać z tą osobą ?
Nigdy nie rozmawiać z tą osobą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !
Za kazdy komentarz dziekuję ♥ !