Translate :)

sobota, 19 kwietnia 2014

POMYSŁY NA KREATYWNE POSTY

Hejj wam ,dziś mam więcej czasu , nigdzie nie wychodzę , bo jak widać z aoknem pogoda nam nie dopisuje.Przejdzmy do tematu.Każdy Blogger doskonale zna to uczucie- tak bardzo chcesz napisać jakiś ciekawy post na blogu, a tu brak pomysłów, a czasami jest pomysł, a nie ma weny. Mnie ona bardzo często opuszcza, mam wrażenie, że jest z dala ode mnie, a ja muszę udowodnić, że nie jest mi do niczego potrzebna- eee tam, sama sobie poradzę. Próbuję coś pisać- nic z tego, po prostu nie jestem w stanie. Jeśli Wy macie problemy z weną na pomysły to post z pewnością się Wam przyda i wszystkie pomysły możecie śmiało wykorzystać.

30 DAY PHOTO CHALLENGE - to wyzwanie polega na dodawaniu codziennie zdjęcia rzeczy, którą trzeba sfotografować w dany dzień. Przyznam szczerze, że kiedyś brałam udział w takiej zabawie, jednak szybko mi się znudziła.  Wyzwania możecie znaleźć tutaj.
ZRÓB VIDEO - idealny sposób na bliższy kontakt z Czytelnikami. Może niektórzy wolą słuchać niż czytać? Jeśli usłyszą choć raz Twój głos z pewnością będą zaskoczeni!

POKAŻ SWOJE ZWIERZĄTKO - może to być wszystko- pies, kot, papuga, rybka, a nawet patyczak. Przedstaw dokładnie swojego zwierzaka i dołącz zdjęcia z różnych okresów jego życia, napisz także o jego nawykach i upodobaniach.
    ZRÓB ROOM TOUR - pokaż swoje cztery ściany w filmie lub w zdjęciach. 

    BEFORE I DIE - napisz rzeczy, które chcesz zrobić przed śmiercią i dodaj obrazki. Wiele z nich można znaleźć tutaj. Osobiście uwielbiam takie posty!

    NAPISZ O SWOJEJ WYMARZONEJ PODRÓŻY - ja już byłam w Indiach, ale chciałabym zwiedzić jeszcze kilka krajów. Na pewno ty też! Koniecznie o tym napisz, dodaj jakieś zdjęcia z danego państwa i koniecznie uzasadnij swój wybór. 

    FAKTY O TOBIE - tutaj pełna dowolność, możesz wybrać kilka tych najważniejszych, a możesz wypisać nawet 50 i to przypadkowych! Dzięki takiemu postowi Czytelnicy z pewnością dowiedzą się o Tobie więcej.

    PODZIEL SIĘ SWOIM DZIECIŃSTWEM - napisz co wtedy lubiłaś i podziel się zdjęciami z czasu, gdy byłaś malutka. 

    PORUSZ KONTROWERSYJNY TEMAT- na przykład napisz co sądzisz o wegetarianizmie czy związkach homoseksualnych. Wtedy każda osoba czytająca bloga będzie mogła się wypowiedzieć, a w komentarzach będzie niezła dyskusja!

    PRZEPROWADŹ WYWIAD- i to z kim tylko zechcesz- może być ktoś znany, ale niekoniecznie. Możesz nawet zapytać koleżankę czy babcię o kilka ciekawych rzeczy!

    ZAPYTAJ MNIE! - w tym poście dasz szansę za zapytanie Czytelników o co tylko chcą, a w następnym udzielisz odpowiedzi na wszystkie pytania.

    NAPISZ O RZECZY BEZ KTÓREJ NIE MOŻESZ ŻYĆ - może to być telefon, laptop, a nawet czekolada! Po prostu opisz tą rzecz!

    NAPISZ O SWOICH UPODOBANIACH SMAKOWYCH- czyli co najbardziej lubisz jeść, a czego nie znosisz. 

    PRZEDSTAW SWOJE ULUBIONE BLOGI - Czytelnicy będą mieli okazję zobaczyć co czytasz w wolnej chwili. 

    _________________________________________________________________________________

    Myślę również że nie którym osobom pomogłam ;) .   A jakie są Wasze pomysły?:)




    1 komentarz:

    1. Fajne te pomysły jeden z nich na pewno już niedługo pojawi się na moim blogu <33
      mylife-aleksandra.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń

    Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !
    Za kazdy komentarz dziekuję ♥ !