Translate :)

poniedziałek, 10 marca 2014

Spring day

hej, hej! Czy wy też czujecie zbliżającą się wiosnę? Bo ja tak! A na samą myśl o tym pojawia się na mojej twarzy ogromny uśmiech. Oby tylko zima nie zaskoczyła nas na Wielkanoc jak rok temu, bo obecna pogoda jak najbardziej mi odpowiada.Ja już czuję wiosnę cała duszą ;) .Dużo razy wyszliśmy na dwór w szkole , u nas  widac ja już teraz jest wiosna 2014 ♥ Po prostu kocham tą porę roku ! :) ten stan kiedy juz jest ciepło kiedy znowu wsztko budzi sie do życia  , cieplutko ♣ najlepszą rzecza na zimę i na wiosnę , pije herbatę z cytryną <3 jeju ja na prawde ja ubustwiam ;) trochce się rozpisuje , dostałam dużo pytan na asku  jaki był by mój ubiór wię c ja wam powiem tak : bo jak już wiosna się zaczeła to ja wolę wybrac od dresowej bluzy  ~dzinsową :*  , sukienkę w kwiaty http://zszywka.pl/p/sukienka-w-kwiatki-2051862.html  jest cudowna kochani <33 już ja kupiłam :)  , + lekki makijaz z podcieniem różu :* , jeśli komuś pomogłam łapka w góre :) nq kotecgii ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !
Za kazdy komentarz dziekuję ♥ !