Translate :)

poniedziałek, 10 marca 2014

tak jak obiecałam przed chwilą to ten post miał być taką małą niespodzianką dla was :)
 wię c żebyście mnie lepiej poznali napiszę na razie 15  faktów o mnie :) więc zapraszam do czytania ;0
 1.mam na imię gabriela .
2.nie za bardzo lubie swoje imie :>
3.jestem osobą która jest bardzo naiwna ;)
4.niestety powyższy fakt to prawda kochani :p
5.jestem wrażliwą osoba , choc udaje taką twarda ;)
6.hmm :)
7.mój dzien musi zapewnić mi kubek gorącej herbaty z cytyną :)
8.jestem czekoladocholiczką :)
9.jestem nowa na blogu :)
10.więc witajcie :*
11.jak byłam mała oglądałam zawsze ed ,ed i edy :)
12.czasem lubię RŻNĄĆ GŁUPA :)
13.I to cała ja :>
14. mam niebieskie oczy duże ;>
15.mieszkam w posce więc nie ma czego się obawiac :)
16.tyle trzymajcie się misiaczgii <3 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obrazliwe komentarze nie beda tolerowane !
Za kazdy komentarz dziekuję ♥ !